It went pretty well

Det gick hyffsat bra igår, för bra..så den andres advokat använde mitt "såjävlasjukabrapratande" som jag hade till ngt ont. Det gick mig på nerverna, om 13 dagar får jag veta hur hela rättegången gick.
Men iaf, Imorn fyller jag år ! :) Fick ett grattkort av mormor & Bosse idag med tusen spänn i ! :) Säger man knappast nej till direkt. Idag sov ja till runt halv 11, sen drog ja o pappa och hämtade upp Frida, sen drog vi till stallet & hade mysigt därute. Pappa hämtade oss ngr timmar senare & vi stjussade hem Frida igen som skulle jobba lite senare. Varken jag eller pappa hade käkat lunch så vi drog till donken. Nu sitter jag här och har astråkigt, har fett med energi. hahaha Men men ja skriver senare ikväll !! <3
image7

Kommentarer
Postat av: kale

Hejsan! Jag ska ha en till tävling under veckan, där du kan vinna en layout. så det är bara att kolla in min blogg. Mer info finns där! :)

2008-01-31 @ 19:29:10
URL: http://www.mysteri.blogg.se
RSS 2.0