Chillkväll

Det har verkligen vart en galen tid dom sista dagarna. Behöver lite lugn och ro nu.
I morse åkte jag med Mysan till stan där hon går på en Medical Skincare Center, där även blondinbella besöker.
Sen käkade jag lunch, och sov typ fett mycket.. Jag känner mig inte direkt sjuk, ( förutom att min knä har börjat strula igen) men ja skulle kunna sova flera dagar i sträck utan problem =/ Sen har jag bara vart i stallet, där det är kaos som vanligt.. Börjar bli van och det är kanske inte är bra? vad vet jag..

Ikväll ; ska vi nog checka ngn film bara o chilla. Har självklart köpt hem doritos, haha. galet de där..
Doritos styr mitt liv.com !

Hoppas ni får en bra kväll, sköt om er



Har ni sett snyggare brillor? Dom levereras hem till mig inom snar framtid, de kan ja lova !
Dessa hittar ni på www.coolshop.no !

Kommentarer
Postat av: Angie

hejsan, jo jag undrar om det är glas i solglas ögongen

eller om det bara är hål emmellan?

btw, jäwligt snygga :)

2009-02-07 @ 14:10:41
RSS 2.0