Grymt!

Har tillbringat dagen åt planering av morgondagen. Åkte med My ner till Väsbycentrum där vi mötte upp Frida för en liten runda... My handlade lite grejjer och ja fick med mig en ny snyggve jacka hem :) Ni vet svart/kavaj aktig men stora knappar, whaaatever ;D Sen var jag i stallet och packade inför träningen imorn.. Blir kul att testa Elektra lite på banan eftersom våran varit väldigt dålig och hård som i de flesta stall... trisst med "vinter" det är egentligen... =/

Vad händer imorgon nu då?
Jo; Jag blir hämtad hemma hos mig, sen ska vi hem till min dejt och sedan blir vi hämtade av ngn hemlig chaffis tydligen som kör oss in till stan, sen  in på en resturang och käka en bit mat. Dela en flaska vin, ja ni vet, en fin dejt med andra ord. När vi slappnat av lite och pratat ur oss, så möter vi upp Annika,My,Micke, annikas polare och förhoppningsvis Frida vid tcentralen. Där ifrån tar vi oss till Östermalmstorg och går vidare till Club Vanilla(efter tolv slaget) eftersom det är då ja räknas som 18 år ! Sen festar vi där tillsammans allihopa tills stället stänger. Dessutom rear dom ut all dricka eftersom dom ska stänga portarna för alltid, hoppas på mycket röjj.
Finklädda och uppsnoffsiga kommer vi vara, jag och mina underbara vänner !
Det kommer bli underbart och hundralapparna kommer förmodligen brännas upp på nolltid, jag har ju några år på näsan när det gäller alkohol.
I övrigt så kommer jag ha: Svart klänning som är rätt tunn, pärlhalsband+pärlarmband+ stövlar med liten klack, sen plattar ja igenom håret och borstar ut det ordentligt och sen lockar jag håret..

Jag kommer inte hinna skriva något imorgon, de blir sjukt stressande. I från valla - stallet - hem- duschen osv..
Ni får ha en sjukt bra dag, ja skriver på min födelsedag(söndag) igen. Ska försöka fotta lite på krogen också...
Massor med Kramar !

Kommentarer
Postat av: Milla.

VIKTIG FRÅGA I MIN BLOGG, SNÄLLA, TA DIG TID OCH SVARA.

2009-01-31 @ 00:15:31
URL: http://honungssmula.blogg.se/
Postat av: Marcela

Tackar!

I helgen ska jag se till att gymma, gå på stan, äta middag med mormor och morfar och plugga lite.



vad ska du själv göra, förutom en (vad som verkar som) en supertrevlig dejt och feest? =)

2009-01-31 @ 00:46:40
URL: http://mdiaz.blogg.se/
Postat av: Emmis

Sv: Ja juste! Filmen var bra iaf :) GRATTIS I FÖRSKOTT! :D <3

2009-01-31 @ 16:47:13
URL: http://covertly.blogg.se/
Postat av: josefine

höhö, jag går bara i 8an -.-

hästen måsr bra! lite smått snorig bara men annars känns han jätte fin och så! :)

2009-01-31 @ 18:57:01
URL: http://nnnilsson.blogg.se/
RSS 2.0