Koll 2009

Vad händer för Sara år 2009 egentligen? Jo läser ni här under får ni stenkoll !


  • Jag fyller 18 jävla år, den 1 feb! Vad som händer då kan ni ju räkna ut själva, hah..
  • Jag har min party kryssning den 4 feb då, de flesta av mina favoriter åker med & firar mig med glatt sällskap
  • Jag har två russ att starta till våren och förhoppningsvis blir det ett bättre tävlingsår än någonsin
  • Massor med fester, studentskivor och krogbesök väntar självklart!
  • Körkort till sommaren, förhoppningsvis innan bartender utbildningen, doc blir det mycket dyra kostnader!
  • My fyller 20 bast & det ska vi självklart fixa en brakfest till att fira med, tänk vad åren går gumman..
  • Sommarjobb, tänk va mycket jobb sommaren ger. Mycket jobb= Mycket pengar. klirr klirr
  • Gotland, jag och My tänkte spendera en härlig vecka där om allt går som planerna
  • Gran Canaria, min efterlängtade bartender utbildning. I cant wait...

Ja, det finns mycket saker att se fram imot ! Doc vill ja inte bli för besviken om det inte går enligt schema, det blir ju inte alltid som man tänkt sig och det vet jag mycket väl om. Men det är ju verkligen super viktigt att ha mål och framtida planer för att komma någonstans i livet ! Sträva efter det du vill och ge inte upp så lyckas du, det lovar jag.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jadå. ;)

2009-01-23 @ 00:37:03
URL: http://dischoe.blogg.se/
Postat av: JOSEFINE

godmorgon :D

2009-01-23 @ 09:08:33
URL: http://josefiner.blogg.se/
RSS 2.0