Lista

Är du..

Arrogant: vad betyder de?

Osäker: Ganska sällan

Trött: typ hela dan, varje dag

Intressant: tycker nog de flesta att jag är iaf :) 

Smart: vartdå?

Barnslig: sometimes, i en viss tid på dygnet när jag har flummperioder

Liten: Liten hur?

Lätt: Ja inte är jag som ett lätt & lagom paket iaf

Skoltrött: Som in i helvete, å andra sidan har ja inte gått i skolan på 2½ år nu.

Rolig: Ofta?

Pratglad: Väldigt!

Frågvis: ibland när tillfälle ges...

Organiserad: I stallet och när det gäller jobb, ja! 

Hälsosam: Om doritos vore nyttigt skulle jag vara världens hälsofreak

Blyg: aldrig!

Attraktiv: Vad jag har hört så, 10 poängare ;)

Lätt uttråkad: JA

Vegetarian: Nej

Besatt: av cigg,sprit och doritos, jajamensan

Pålitlig: Ja

Filosofisk: kanske ibland



Har du..

För många vänner: Nej, kan man ha det?

Förföljelsemani: & det är?

Tvångstankar: Hmm, Ja måste röka mellan måltider och efter ja klivit ur bilen, räknas de?

Färgat håret: Varannan månad!

Brutit några ben: aldrig

Några piercings: Tungan, över + under läpp/ haft i ögonbrynet och öronen

Egen dator: Nehepp, de kommer..

Gjort bort dig rejält: Tomany times, höhö

Bra självförtroende: Alldeles för lågt! =/

Komplex: ? Nu skämmer ja verkligen ut mig ^^

Kysst någon: Skojjaru eller? ;)

Haft sex: Nej jag är världens flörtis och oskuld, ofta

Tagit nakenbilder: Ja , haha

Sagt jag älskar dig till någon idag: Ne , suck

Varit kär: Ja, för många gånger. Kärleken sviker bara.. 

Blivit kär i någon på nätet: Inte på nätet men genom..

Dumpat någon: Yess , sårat för mkt människor.

Stulit någonting: Jamen ja tömde ju hela elgiganten i förrgår hallå?

Gjort något olagligt: Nej aldrig, -fingrarna i kors-



Vem..

Saknar du: Lena, vi var bästa vänner ett tag men flera misstag o allt förstördes

Vill du döda: Mygg

Rörde dig sist: Kalle

Slog du sist: Länge sedan ja drog till ngn, hmm den senaste måste ha vart zebbe?

Kramade du senast: Kalle

Kysste du senast:  Chrille

Skrev du till sist: Skrev vart? Msn, my isåfall

Vill du vara som: Ingen, ser inte upp till ngn heller.

Sårade dig sist: Ett namn som inte är värt att nämna..

Vill du bli galet full med: Annika ! haha lätt...

Gjorde dig riktigt glad senast: My, hon förgyller min dag 

Fick du sms från senast: Zeta

Ringde dig senast: Matte

Ska du gifta dig med: Återstår att se, spännande va?

Får dig att skratta: kalle,my,martin, ted... massor .. you name it !  


Kommentarer
Postat av: THE HILLS GOSSIP

Tycker du om The Hills och The City? Missa inte min blogg!

2009-01-28 @ 15:08:37
URL: http://gossipla.blogg.se/
Postat av: josefine

jadu, det går väl inte dåligt iallafall. men jag har inte vart där någe den hr veckan för jag är typ sjuk, men annars går det väl bra! själv då? :)

kram

2009-01-28 @ 18:23:15
URL: http://nnnilsson.blogg.se/
Postat av: josefine

oj juste, hehe :p

yes det är jag på bilden-.-

2009-01-29 @ 19:25:33
URL: http://nnnilsson.blogg.se/
Postat av: Lena

Jag saknar dig med

2009-02-08 @ 11:30:13
RSS 2.0