Slow

Tiden går verkligen sakta idag. Vi har fixat en egen sladd till banan, och på måndag hämtar vi anemerings(stavning) järn till sladden som sätts under och sen hämtar vi harven till banan hos Rogge. Förhoppningsvis blir detta en succe !
Träffade My en stund nu på kvällen, vi chillade mest och drömde oss bort till nästa helg. Då jävlar blire funtime.se !
Har världens problem bara, min canda goose jacka dunar som in i helvetesskogen, och min andra everest jacka gör likadant, dom är helt enkelt lessa på livet. Meeen jag ska ju ut på Lördag och tänkte ha en av klänningarna ja köpte här om dagen men klänningen kommer bli en totalt katastrof då det ser ut som om jag slagis i hönshuset... Mina lönpengar kommer jag inte åt eftersom dom inte satt in dom på mitt konto och leget åkte ja o fixade idag hos snuten. Åååh, panik.
Hur fan gör jag? Återstår att se.
Trevlig sällskap får jag på Lördag iaf då både Kalle & Annika hänkar på mig och My ut till en mysig bar i gamla stan och firar.

Imorgon; får mina hästar sko. Så ska longera Elektra innan hovslagaren kommer eftersom hon har så sjukt mkt energi.
Komik får gå sitt första motionspass på mycket lång tid imorgon efter skoning, för på Lördag tar jag med mig båda havremopparna in till valla. Sen blire väl slapp för hela bunten, lika bra med tanke på vilken hektiskt vecka jag har framför mig. Och självklart skrivs allt ner i bloggen så ni kan hänga med :) Ha en trevlig kväll, Pussisar...

Kommentarer
Postat av: Marcela

jag älskar att laga mat, men gör det alldeles för sällan tyvärr.

http://www.kokaihop.se/recept/american-pancakes

här är receptet på pannkakor jag lagar efter iaf :)

2009-01-24 @ 23:23:55
URL: http://mdiaz.blogg.se/
Postat av: josefine

hur går det med hästarna? :)

2009-01-26 @ 20:25:06
URL: http://nnnilsson.blogg.se/
RSS 2.0