Sorry/Uppdatering

Nyår 31 dec Onsdag :
Hade röjjfest hemma hos mig, trevligt folk och massor med fylla ! Oj oj oj vad mycket sprit..Trevlig som fan !

1 Jan :
Var bakis som fan, Gurra slaggade här. Tvingade upp honom på morgonen då jag skulle åka till stallet.
Drack flera liter vaten tror ja den dagen, haha.. Slappkväll med fyllekäk!
2 Jan:
Var på bröllop utanför Sala. Otroligt fint och va fina dom var tillsammans som par ! Det var min kusin som gifte sig med en hästbrud, även hon hållt på med travlivet. Utanför kyrkan åkte dom en glänsande raggarbil till festen, vi drack mycket vin och käkade god mat. När kvällen närmade sig sitt slut åkte brudparet limosin därifrån till ett hotell...<3
Ska se om ja kan fixa lite bilder sen..
3 Jan:
Jobbade idag, 12-16. Skulle ha dragit på djurgårns hemmamatch, men hann dessvärre inte =/
Känner en skit gullig kille som fixade biljetter, next time baby! Nu sitter jag här och typ halv sover, fan vilken stress på jobbet. Men idag kände jag mig iaf en av teamet så det var en bra känsla... Slapp åka till stallet idag också för vid 9 tiden drar jag och My hem till Chrille för vi ska boka kryssningsbiljetterna, äntligen <3

Imorgon;
ska jag åka med Annika till ett stall där Torbjörn Jansson hållt till. Ska titta på stallplats där och sen drar jag och Annika till stallet och kör hästarna efter det. Om jag hinner ska ja på Väsbys hemmamatch i slutspelet också..
Ni vet ju hur mycket jag älskar det laget...
Allihopa ha en riktigt trevlig kväll och ta hand om varandra. Puss Puss eran Sara!

Några dåliga bilder ifrån min fest, många flera kommer ! :D
(klicka på bilderna för, förstoring)

Kommentarer
Postat av: josse

hehe :)



hur gammal är du? :D

2009-01-03 @ 23:50:05
URL: http://nnnilsson.blogg.se/
Postat av: Nina

härligt! :)



mitt nyår var också bra!

kramar

2009-01-04 @ 11:56:08
URL: http://totalflopp.blogg.se/
RSS 2.0