30 maj

vilket jäändrans ståhej det var igår.
Jag drack lite drinkar osv och kalle köpte en hästjävel för 150 000. helvete..
Nu är Kalle och Kimmie ( andra hovisen) på trav medans jag ska bege mig till stallet och köra hästar.. sen hem för att fixa till sig inför att folket kommer hit vid halv fem. Sen är det förkrök här tills vi åker till stan och landar på Toxics ställe där elitloppsfesten hålls..Ska bli otroligt kul, är doc smått bakis så det känns inge vidare när vi ska kröka både Lördag & Söndag.. Linus Broline heter kalles nya åring, hingst !

Skriver imorgon kväll om jag inte är avdäckad :P elitloppet 2009 here we goooo...
Håll ögonen öppna för en blond,brun tjej med grön hultmantröja ! haha...
HEJA TRITON SUND & JADED !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv: hehe nejdet har jag inte:p hur så?

2009-05-31 @ 22:41:32
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
RSS 2.0