7 maj

Halloj alla dårar.
Sitter hemma hos päronen. Känns lite konstigt att inte vara hemma hos mannen min men jag flyttar väl snart till honom så det är bara att passa på att spendera lite tid här hemma nu.
Var i stallet i morse och släppte ut mina hästar och hade ett mysigt samtal med Mia. Fint väder är det ute också, en stort plus ! Vilar upp mig nu och har precis plattat håret ordentligt, ska till stallet om några timmar igen. Kalle ska verka ett kallblod där innan jag drar med honom på jobb i vallentuna.
Imorgon; åker vi till Gävle tidigt på morgonen. Jätte fint lopp med ricken där. Spår ett, hästjäveln är otroligt startsnabb, snabb i sig iofs men iaf. Hoppas på vinst eller bra andra placering!

Blir ingen utgång denna helg, har varit för mycket fylla sista tiden. Blir ju mycket festande elitloppshelgen så kan lika gärna vänta tills dess.. Elektra kom inte med i loppet på romme, på söndag. Slarvig som man är hade jag glömt att skicka in mätintyget, suck.. Hon får ett tufft lopp helgen efter på Mantorp. Har ingen chans alls där men vill att hon ska få lopprutiner i sig så ja anmälde iaf.. Finns ju knappt lopp längre =/

Jag har verkligen börjat sakna massor av personer som ständigt förr fanns i min omgivning. Känns som om folk "lämnat" mig nu för att jag sakta men säkert börjar få ordning på mitt liv. Stadgat mig med en underbar kille, som jag är redo att tillbringa resten av livet tillsammans med. Flyttar snart hemifrån och planerar att snart ta körkort...Jag har alltid varit ett steg längre fram i livet än mina vänner. Men jag har alltid försökt att ibland landa och hjälpa på deras nivå. Nu när jag kommit ännu ett steg längre fram i livet så har alla plötsligt lixom försvunnit..Vart är alla?
Jag måste försöka ta upp kontakten med alla dessa människor, för alla av dom har en liten del av mitt hjärta och när en del försvinner, försvinner även jag.
aja nog om det, hoppas ni har en riktigt trevlig dag! :)
Dessa snygga jeans shoppade jag här om dagen ! Finns på ginatricot..

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg:)

2009-05-07 @ 15:52:16
URL: http://dollychild.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

Jag har ett långt inlägg om det längre ner... haha orkar inte skriva allt xD

2009-05-07 @ 17:21:20
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: Alexandra

sv: åh tack så mkt:D



jaah hahaha alltså det programmet e verkligen underhållande:P

2009-05-07 @ 22:44:49
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Daniella

Det är en stor nattklubb här :) Tråkigt att dom försvinner, men det låter konstigt att dom gör det för att du flyttar hemifrån osv?

2009-05-09 @ 14:27:44
URL: http://deniella.blogg.se/
Postat av: Eleonor

Jag e här. =) Skulle vara kul att umgås lite! =) Och du, jeansen va skitsnygga!=)

2009-05-12 @ 10:04:00
URL: http://sphynxen.blogg.se/
RSS 2.0