Housewife



På bilden ser ni, eehh jaa. Sara.
Klev upp med tuppen näästan och åkte till stallet med lilla moppen.
Släppte ut hästarna och körde en sväng med Komiken.. har aldrig kört galnare häst, haha.
Han sparkade mig nästan ur vagnen av lycka när han fick ut o jogga i det fina sommarvädret. Sen på hemvägen bockade han 4 gånger. Ja, ja va rädd! Tog en sväng till banan, ooo helvete  i satan. Denna havremoppe har aldrig tagit i som förr kan ja lova, men när ja bad honom skritta några meter innan vi skulle jogga hem så märkte ja verkligen hur stel han är.
Traven vart urusel, bakdelen stelnade satan på denna korta tid. Jävligt synd, jävligt synd. Min dröm är verkligen att få ut han på banan igen, han kan ge så mycket mera ! Ska kämpa med alla kiropraktörer och massörer tills han blir bra, ja ger inte upp hoppet !
När ja kom hem bokade ja tvätttid på Måndag, vi har massor av tvätt här. Så fem timmar har ja för mig själv då där nere..
After that, fick ja världens städnojja. Diskade alla fyrtioelva tallrikar och glas som låg i översvämning i köket, kalle har börjat slöa till sedan ja flyttade hit. Eller så är det ja som stökar ner helt enkelt, haha :)
Sen fortsatte jag i vardagsrummet och städade undan alla grejjer, bäddade och skakade lakan. Städade även upp i vårat heta sovrum..Hela huset glänser ! Duktig sara, så skulle ja aldrig hålla på hos mina föräldrar ;P

Ja känner mig verkligen lite som en hemmafru, mannen jobbar och sliter. Han kommer hem och äter, ger frugan lite kärlek och sedan somnar han in. Hur kul låter de egentligen? Men vetni, när man väl hittat hem och hittat den rätte. Då finns det inget som kallas tråkigt längre. Man bara njuter..

Lite senare när kalle har kommit hem så åker vi till Fituna. Ska som sagt sova över hos pasi för vetrinären ska titta på Jezebel tomorrow på morgonen. Sen åker ja o kör Elektra och äventuellt blir det RixFm festival om ja hinner.. finns ju lite sprit kvar ifrån förra helgen ;) Ha en riktigt bra dag! Pussar..

Kommentarer
Postat av: Alexandra

sv:; jaa jag har väldigt mkt träning:)



jaa, jag hinner göra det mesta förutom sova.:P annars skulle mitt liv bli ganska osocialt;P

2009-05-14 @ 15:17:01
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Josephine

Okej :) Ska Pasi ha några hästar kollade också?

Jag bor typ 10minuter med bil från Fituna :) Så jag har nära och bra, brukar rida ner från mitt stall till fituna o träna. Så det är bra o nära :D

2009-05-14 @ 15:27:55
URL: http://jossssephine.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha verkligen inte ^^ går i 9an!

2009-05-14 @ 15:28:33
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Alexandra

SV: jo det har jag faktiskt:) varit på nåra plåtningar åså, men har typ inte tid att åka från uppsala så mkt.. eftersom jag tränar varjedag. Så isåfall blire skolan som får ryka..



men tack så mkt:)

2009-05-14 @ 15:56:14
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: Anonym

hehe ja ^^

lookbook, folk som lägger upp olika outfits ^^

2009-05-14 @ 15:57:52
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postat av: Josephine

Okej :) Funderade på att åka ner till fituna till min man ikväll men jag får se :P

Nej, jag har inte åkt båt där men jag kan tänka mig att det är fint :)

Ja, det är härligt att bo dära, men man måste typ ha körkort för att kunna ta sig någon stanns :P

2009-05-14 @ 16:09:08
URL: http://jossssephine.blogg.se/
RSS 2.0