sad day

alla har vi dåliga dagar , riight?
Var ju lite komiskt att jag och kalle skulle bli ovänner idag när det även är dåligt väder ute..
Var inte oroliga vi har doc löst det nu.
Var i stallet en sväng och fixade, varmt & skönt har det varit idag...
Igår var jag och Kalle på bio. Vi såg Änglar och demoner, den va lite seg och över två timmar lång men i övrigt var den helt okej. Krökade lite smått i helgen också som sakt, men inget ja fick baksmälla av.

Nu sitter jag hemma hos mina päron. Mamma lagar tacos som i gamla goda tider.
Sen ska ja fixa lite med silvershampoo och försöka ta mig ut och jogga en bit.. Har verkligen fettat i mig massor med dip hemma hos kalle..
Jag tycker det är ganska skönt att få komma till mina föräldrar ibland, men så fort ja väl landat här så vill ja bara hem igen. Jag är så besatt och kär att ja inte kan göra någonting utan att lägga tankar på kalle. Är inte det hemskt? Kan verkligen inte koncentrera mig på något annat, känns som om vi fortfarande är nykära fast vi snart vart tsm i fyra månader. Det går verkligen jätte bra i vårat förhållande för övrigt, det är en grym känsla !

Ha en trevlig kväll allihopa. Skriver imorn. Puss & Kram, eran sara !

Världens godaste dipp till chips

Kommentarer
Postat av: Josse

Okej, vad mysigt :)

Vi har varit tsm i 2 månader :)

kram

2009-05-24 @ 22:19:51
URL: http://jossssephine.blogg.se/
Postat av: Josse

den känslan är härlig, nykär :) fast ibland kan det känns jobbigt att gå runt och tänka på sin man hela tiden när man inte är med han :P man kan ju inte koncetrera sig då :P

kram :D

2009-05-24 @ 22:22:12
URL: http://jossssephine.blogg.se/
Postat av: Elli

Hej, försökte ringa och sms:a dej förut men du svarade inte. Jag undrar om du/ni har numret till Sussie hovslagare och så undrar jag om Kalle kanske har tid över imorgon för att sko min häst?! =)

Kram

2009-05-24 @ 23:29:09
URL: http://sphynxen.blogg.se/
RSS 2.0