Skepp & hoj!

Guud va varmt . Lever vi på gran canaria? Nee, önske tänkande.
Fast snart ska ja dit ! I September flyttar jag dit på utbildning en hel månad, hoppas ja blir väldigt brun och fräsch när jag landar i sverige. Idag hängde jag med My till centrum, hon shoppade lite grejjor och vi spanade runt där. Sen åkte ja hem och träffade på kalle som var hemma och vilade upp sig för att senare åka och sko igen. Sen hämtade mina föräldrar upp mig och drog till stallet. När ja landade hemma igen så diskade jag en hög som inte känt en diskmedeldroppe på över 1½ vecka. Kan ni ens tänka er hur det luktade? fick kväljningar flera gånger och det tog mig över en halv timme att fixa till. Nu håller kalle på med sin städnojja och fixar hela lägenheten, det var nämligen ett par snickar här under dan som svor åt mig för att ja inte flyttat på sängen och alla möjliga sorters möbler. Ena killen stod och skrek: Jävlafittkukhora och grejjer innan jag stack. Som strået på stacken så spånade dom ner halva lägenheten..fint !

Imorgon ska jag och My köra fort på dan och sen drar vi förmodligen till Kista. Sen får vi se vad dagen ger.
Big löööwe 2 you all bitches. hörs imorgon!
Pussar.

Kommentarer
Postat av: Josse

Än så länge har det kommit två föl :) Och vi väntar på två föll till :) Så dom kommer väl under sommaren :D

Neee, det blir inge elitlopp för mig :( jobbar helg i farming stallet, så det blir att vara hemma på fituna hela helgen :/ så var jag så pass snäll så jag tog min mans passhästar också så att iaf han kunde vara ledig och gå på elitloppet :P

kram

2009-05-27 @ 00:49:21
URL: http://jossssephine.blogg.se/
Postat av: Elli

Men hallå, så får de inte göra hantverkarkare. Det ska ni anmäla och allt tycker jag! För de får verkligen inte bete sig så mot sina kunder!

Kram

2009-05-27 @ 09:55:01
URL: http://sphynxen.blogg.se/
Postat av: Elli

Men hallå, så får de inte göra hantverkarkare. Det ska ni anmäla och allt tycker jag! För de får verkligen inte bete sig så mot sina kunder!

Kram

2009-05-27 @ 10:06:55
URL: http://sphynxen.blogg.se/
RSS 2.0