gott & blandat

eftersom mitt förra inlägg inte var så extremt roligt kanske så tänker jag showa er lite bilder :)

 Kalle tog bild på mig när jag porrar mig under våra nya täcken. Ser ni härliga Viking Kronos ovanför sängen? På våra väggar täcker tapeten med hästar som tex: Viking Kronos, järvsöfax,Gidde Palema, triton sund,jaded och många andra.

 Kan inte leva utan !
Okej vanliga Cappuccino är också extremt gott men jag valde att pröva med daim & toblerone till och det smakar himelskt. Lite Koffein tillkommer, det skadar aldrig ;)
 Dyr flaskjävel men nyttig som fan.
BLUTSAFT innehåller massor av braiga saker. 20 milliter om dagen.
 Häst som ska auktioneras ut på kriterieauktionen. Är jävligt intresserad av denna. Om man ändå hade pengar....
Tänkte hålla ett öga på hästjäkeln iaf..
 Ytterligare en häst som intresserar mig..
 Och den här slutligen. Någon som är på att råna Swedbank nere vid väsbystation nästa vecka när tillfälle ges?


Kommentarer
RSS 2.0