09 feb

Är inte på topp.Är inte heller så inspirerad att blogga just nu. Har åter igen en period då jag är så jävla trött..
Kalle får dra mig upp ur sängen på morgonen. Jobbigt som fan..
Åkte en snabbis till stallet igår och mockade fort och släppte in Komik i sin box. Sedan åkte jag direkt hem och vilade. Intalade mig att somna in tidigt igår, gick iofs och la mig tidigt i sängen. Men somnar som alltid flera timmar efter.. Satt nyss och räknade ut mina "utgifter" inför kommande lön. Den var förjävlig. En del har jag ju valt att stå för själv men ändå. Sjutusentrehundra kronor POFF. Borta...suck.

Aja. Om jag orkar ska jag låta Komiken gå i tungvagnen idag och tänkte sedan rida en sväng imorgon så får han vila Torsdag / Fredag. Men vi får se. Man ska aldrig planera för mycket har jag lärt mig.

Händer inte så mycket annat än att jag bara äääälskar mitt hår. hihi  :)

Sköt om er, Puss :)


Kommentarer
RSS 2.0