11 feb



En dag kvar till helg. Guuud va skönt! Jag är så slut.. Imorgon ska jag till läkaren, går från jobbet kvart i tre. Hoppas hon jag hade ifrån början verkligen kan hjälpa mig hitta en lösning för detta funkar inte mera.
Vad ska lilla Sara hitta på under helgen då?
Jag ska köra Komiken så mycket det bara går, saknar ljuset på dagarna. Sedan om jag lyckas hinna så ska jag åka med Kalle och titta på hur man gör skor ifrån grund och botten. Det är något jag aldrig sett, kan vara intressant. Sedan återstår bara vila,vila och vila!
Jag skulle ha träffat Elli igår men hon avbokade, så jag degade hemma och tittade på travet. Somnade hyffsat tidigt och vaknade upp totalt chockad av en skumdröm jag drömde. Usch.. Jag har börjat drömma jätte mycket hemska drömmar numera. Jag tror att jag är så pass övertrött i huvudet, att det blir sådär. You never know..

Aja nu ska jag fortsätta spana vidare. Puss på er!


Kommentarer
RSS 2.0