12 feb

Hejsan! Har sovit 2 ½ timme i natt. Suck. Nu får det vara slut på detta..Ska ju till läkaren today så hoppas vi hittar en lösning. Körde Komiken igår, han var pigg och fin så det var jag nöjd med :) Jag och Kalle tittade på donkey punch in på natten. Jag gillar typ den filmen ^^ Sedan låg vi och pratade väldigt länge och köpte cigg mitt i natten då jag var grymt röksugen.
Är degig som fan på jobbet. Sitter och pratar om Nattklubbar och Väsbys såkallade uteliv. Jag och Kalle tänkte dra ut ett tag och ta några glas efter jobbet. Vill doc inte sätta mig på en jävla pub som serverar pizza. Dom har oftast ingen musik alls.. Det finns fan inget jävla ställe som är mysigt, med lagom musik och hyffsat billig dricka. Man får lixom ta det som finns.. Blir väl Ullis eller nått liknande. Om vi sedan inte stannar där så ska vi dra hem efter ett tag och titta på film. Käka chips och bara myysa. Lär nog somna rätt fort antar jag ^^
Imorgon åker jag med Kalle när han ska smida och sedan släpper han av mig på Gällsta så jag kan köra pållen medans han är och skor åt en riktig snorunge. En riktig flörtare som vill sno min man, haha nej  skojjar bara :)
På kvällen imorgon drar vi på bio, fan va mysigt :) Det kommer ju lite nya filmer nu..
Hoppas ni har en bra dag. Och ha en fortsatt trevlig helg!
Puss, eran sara.


Kommentarer
RSS 2.0