16 feb

Hallojsan!
Sorry för urdålig uppdatering. Har helt enkelt inte haft någon ork..
I Fredags hade jag super kul. Var hos läkaren först och pratade där och sedan drog jag och Kalle till smedbypizzan, käkade god mat och drack en del glas + några drinkar. Sedan ringde My och kom dit, vid kvart i nio drog vi hem och hämtade kameran och fixade till oss lite innan vi tog taxi till ullis. Super trevlig vakt där som vi bekantade oss med under kvällen! Drack som jävla tokstållar där och lämnade stället när dom stängde. Hade mycket trevligt ! vaknade upp dagen efter helt förstörd.. Länge sedan jag var så bakfull..Körde Komiken Lördag och Söndag. Gick bra!
Var med kalle när han skodde igår i Märsta, en jätte fin islänning. Fan va mysiga dom är, ville ta med mig den hem till soffan. Vi har kollat mycket film i helgen också, kalle har fått stå ut med skräck på hög nivå.

Idag ska Kalle hämta nya bilen. Doc ska den vidare och fixa nya däck, nya fälgar och solfilmer till fönstrerna, tummen upp! Jag drar från jobbet 11.20 då jag ska till tandläkaren och laga hål. Fyfan va kul, NOT! Sedan hem och fixa håret och försöka tvätta..
Har inte hänt så mycket annat än att jag för förbaskat jävla sugen på att skaffa mig ett varmblod.. Sitter och tittar annonser hela tiden. Vi får se vad som händer..

Händer inte så mycket annat just nu. Är jävligt parysugen bara =/ Bilder ifrån fredags kommer snart upp! Puss Puss

Kommentarer
RSS 2.0