17 feb

Godmorgon!
Igår ringde kalle på eftermiddagen så jag åkte med honom till Seppo. Vi satt och fikade där tills vi kunde hämta bilen i täby. När dom ringde stack vi direkt. Guud vilken jävla bil säger jag bara. 7 Växlad inklusive sportväxel och fyfan va snygg den är. Man blir riktigt kåt alltså.. Körde den till UV glas där dom ska fixa med fönstrerna och på Torsdag ska det bytas däck på den. Volkswagen Transporter 2010, black metallic. Kalle ska även ha mattsvarta aliminumfälgar till sommardäcken. Mums ! Sedan åkte vi och mötte upp en polare till kalle som ville åka på en tur, efter vi lämnat av honom drog vi till burgerking och tog med mat till smedjan. Kalle smidde skor för fulla muggar medans jag peppade på honom, haha :) Läste Solo tidning samtidigt ;)
Åkte sedan hem och la oss.. är hyffsat pigg idag iaf. Ska köra Komiken en sväng efter jobbet tänkte jag. IDAG MÅSTE JAG TVÄTTA. Har inte gjort det på en månad minst, suck..

På Lördag ska jag och My till chaplins. Tydligen är det kändispartajj där då. Massa paradisehotell deltagare ska festa loss där och även Bobby från mammas pojkar ni vet ? Längtar, kommer bli kul :) Zeta skulle även komma förbi. GRRYYMT. Hoppas jag kan smöra för kalle så han hämtar oss med nya bilen i stan när vi är klara.. bra ljud i nya bilen också, stora högtalare i baksätet ovanför huvudet. Gissa om Kalle var glad igår? ;)

Sedan har vi börjat smida planer på att bila i sommar istället för att åka utomlands. Jag har redan föreslagit Italien, ett land jag alltid velat besöka. Ska övertyga honom på det ;)
Nej nu måste jag fortsätta jobba. Lägger in lite videos senare ifrån cyperns nattliv, guud va ja vill tillbaka!

Puss Puss

Kommentarer
RSS 2.0