5 feb

Åkte direkt igår in till stan och köpte löshåret på Kilimanjaro. Gud vad trevliga dom är där. Och han som stod där inne är superkunnig! Han hittade rätt hår direkt.. Åkte sedan till Monica som skulle sätta i allt. Gud vilken trevlig prick hon är. Jätte glad och rar. Hon berättade även att hon träffat tränaren som trände varenne . Dom har små dejtat under flera år och är mycket goda vänner idag. Gissa om vi hade mycket att prata om? :)
När håret var klart fixade vi till mina ögonbryn så jag ser lite mera vaken ut, haha. Färgade dom mörka och sedan ögonfransarna. Det kändes kan jag tala om..
efter ungefär 3 timmar var jag klar och ville nästan inte gå hem :P Nästa gång ska hon komma hem till mig och kalle istället :) Jag är suuupernöjd! jag är ursnygg verkligen. Har väldigt långt hår, typ ner till svanken nästan som jag beskrev. Men det känns fortfarande i skallen där hon sytt , det stramar åt en del men hon sa att det brukar vara så i några dagar innan det mjuknar till. Ska man vara fin måste man lida pin ;)
Kom hem vid 11 tiden igår och la mig nästan direkt. Somnade i princip bums idag också efter en liten sömnispill...




Ricken som kalle körde var totaltusel. Det måste vara något fel på honom. Dom ska ta lite blodprover och försöka hitta vad som är felet. Den hästen är i vanliga fall väldigt het och lite hetsig. Igår var han kall som en igloo..=/




Efter jobbet skyndar jag mig hem och duschar, Sätter på mig mina kläder och börjar förkröka. Jag hoppas verkligen Ante hinner köra oss in annars blir det väldigt brådis.  Jag ser verkligen fram imot denna kväll, men oftast när jag gör det så händer det något bajs, så lika bra att tänka tvärtom.


Hoppas ni har en fantastisk dag och får en mysig kväll. Puss och Kram eran Sara ;D




Kommentarer
RSS 2.0