Morning after

Okej. Jag ska nu försöka sammanfatta helgen som gick.
I Fredags svepte jag en liten vodka flaska medans My drack öl och kalle desamma. Fixade oss i ordning samtidigt och lyssnade på musik. Riktigt mysigt :) Timpa som äger Late Speed körde in oss till Medborgarplatsen där alla väntade på oss. Var så glad att alla dök upp.. När vi kommer in blir vi bemötta utmärkt och får våra bås. Tårta kommer genast in och alla mina fina vänner sjöng i takt. Vi började festa loss och sjöng karaoke :) När kvällen började gå åt spelade Kalle på Blackjack och kammade hem pengar. Då vinkade dealern på vakterna så dom tog ut kalle där ifrån och sa att han är för berusad. Haha, ni förstår ju varför han vart utslängd? han vann pengar.
Ja blir förbannad och berättar för dom andra vad som hänt. Ska leta upp min telefon, som är helt jävla borta..
Sedan trodde jag även att ja tappat mitt garderobskort, och dom som jobbade där menade på att ja måste gå hem till väsby i bara klänning. Som tur var hjälpte Gurra mig att fixa fram mina kläder.. Jag sa till dom andra att fortsätta ha kul och dricka lite mera åt mig. När vi tagit oss ut och ska dra vidare till en annan krog så tacklar en snubbe till mig. Ja blir förbannad och börjar skrika på honom, sedan står vi och tjaffsar. Jag behöver inte berätta mera än att Kalle hjälpte mig. haha ;D
Vi tog sedan en taxi hem och la oss i sängen. Jag var jävligt bakfull dagen efter.. Tog det bara lugnt och beställde hem mat ifrån onlinepizza osv osv.

Igår körde jag Komiken små intervaller på vägen och pysslade på honom. Sedan var Ante på besök och spelade tvspel med kalle medans ja brände ner lite filmer.

jag vill tacka alla er som förgyllde min kväll i Fredags även om den förstördes. Jag hade toppen kul och vill verkligen göra om det med alla er! tack tack tack! Jag älskar er, Puss Sara!















Kom ihåg att ni kan radera mitt gamla mobilnummer. Har som sagt ingen telefon just nu men kommer snart få en tillfällig med nytt nummer. Lovar skriva upp det! Tjaoo


Kommentarer
RSS 2.0